måndag 3 augusti 2009

trailer - sommaren med göran

Heeej! fick visst bli ett väldigt sent inlägg idag xD skulle egentligen vänta tills imon. Men jag hade inte så mkt annat för mig så vrf inte nu ;). Kan säga att filmen vi såg på bion var grymt kul :D den hette Sommaren med Göran. Stack ner till bion med Julia men sen träffade vi massa annat folk där nere som också skulle på bion. Efter bion sen så stack jag och julia till trollsjön för att träffa lite folk och bada ;D först var det bara julia x2 , jag , Alice , michis , madde och mysan. Sen kom Axel och Martin. Och sen lite senare kom även johan , Simon och adam. Ganska varmt i vattnet faktiskt! Sen när Julia och jag skulle cykla hem så skulle julia svänga med cykeln när jag trodde vi skulle rakt fram. Så vi krockade och ramla :( fick ont i våra knän/ben. Och min cykel är inte jätte rak xD och mina ben svider som satan och sen gick mina tights sönder :( hehe...Men jag överlever nog (Y) men nu ska jag sova så godnatt! pusshej


En Trailer - Sommaren med Göran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar