söndag 23 augusti 2009

Nu tycker jag ni ska ta kommentera lite mera! Om ni inte gör det nu så kommer en stor fet Igelkott..Ehmm... AA en Igelkott komma och äta upp all eran mat i kylskåpet + allt erat godis!!! Vad säger ni om det då?? Inte så katiga längre.För det är ingen vanlig igelkott..den är...ehm..den är...STOR!! aa det är vad den är SKIT STOR!! All mat å godis borta bara för att ni inte kunde lägga en liten kommentar.. Ajah ni väljer ;) Men bara så ni vet! Im watching you *pekar*



Som Mikael Persbrant hade sagt..Antingen gör du ingenting, eller så gör du nånting.

9 kommentarer:

  1. HAHAHAHA fan vilket damp!! xD Får la ta och kommentera då. Man vill ju inte möta den läskiga igelkotten ;)

    SvaraRadera
  2. Neeeej min mat :O !!!


    aaa just det. Jagg har ju kommenterat nu. Så det är lugnt ;)

    hahaha fin blogg (Y) x)

    SvaraRadera
  3. Hahahahahahahaha vilken humor xD

    SvaraRadera
  4. jäääävlar!! hatar igelkottar bäst att jag kommenterar. HAH ;D

    SvaraRadera
  5. vilket hot ;)


    Men grymt fin blogg :D

    SvaraRadera
  6. Hahaha jag gör nånting då och kommenterar xD


    haha fin blogg :D

    SvaraRadera
  7. din blogg<333333333333

    SvaraRadera
  8. hahahahhahhaa
    JAG SKRATTAR HÖGT HÄR
    faktiskt
    belive it or not
    så jävla cp amanda

    SvaraRadera