torsdag 13 augusti 2009

Redigerade nyss en bild. Tror det var glassgubben utanför ica på Gotland xD
Heej!



Sitter nu å äter på mina mackor med smält ost på. Muuumss! Annars så igår åkte jag runt halv ett till Simon. Sen var jag där till typ halv tio då Lina ringde mig och sa att jag skulle möta henne och Julia vid coop. Så då träffade jag dom två flummbarnen där ;) Sen gick vi och träffade Oskar , Timmy och någon mer xD Sen så stack vi å kolla på film med dom. Sen drog jag hem vid ett. Och då var det verkligen ISkallt ute! Så det var riktigt skönt att komma hem å krypa ner i en varm säng :) En mycket trevlig dag iaf!

4 kommentarer:

  1. hejhej du har verkligen en fin design hihi x"3

    SvaraRadera
  2. Jätte fin blogg :D!! x)

    SvaraRadera
  3. Grymt bra blogg! Läser den varje dag :D

    SvaraRadera
  4. Tack så jätte mycket alla :)<3

    SvaraRadera