söndag 2 augusti 2009

Filmkväll


Hallå! Idag är det söndag. Och igår åkte som sagt jag och Julia å hyrde film. Fast istället för att vara hemma hos Julia så åkte vi till Jesper ist. När vi väl sen skulle kolla på andra filmen så märkte vi att vi hade fått fel film..he..he.. Så julia å jag fick världens skratt anfall?! haha fråga mig inte varför men det kändes som vi skrattade i en evighet! Jesper blev rädd och stod bakom en gardin och gömde sig xD haha. Men när vi hade slutat skratta så åkte vi den " långa " vägen ner till Hyrfilm igen och tog på oss våra sura miner till kassörskan som gav oss fel film. onödigt vetande..men jag tänkte om någon ville veta kanske ;D haha nee men efter en stund så kom det några flera som höll oss sällskap. Vi kollade iaf på dom här två filmerna som jag kan rekommendera! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar