måndag 31 augusti 2009

Sjuk ;(




Hallå! Här sitter jag i sängen å har det tråkigt. Nu kanske ni tänker.. hmm... ska inte hon vara i skolan nu? Men nej så äre inte! För jag vill vara hemma.. Hahah näää men jag gick inte till skolan idag för att jag fortfarande har skit ont i halsen! gör t.o.m ont när jag bara öppnar munnen :'( . Så jag stannade hemma idag. :P
Å idag bjuds det på lite bilder från igår när jag hade det skit tråkigt på morgonen. Så jag satt mig och tog as seriösa bilder..naaat! ;D haha

6 kommentarer:

  1. Hahaha! Söta bilder xD

    Men krya på dig! <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha sjuk humor xD men krya på dig!! Du måste ju komma till adelövsmarknad ;)<3

    SvaraRadera
  3. söta människa !!! <3333

    SvaraRadera
  4. HAHA fan va söt man får vara då xD

    SvaraRadera
  5. Gud vad man förändras genom åren. sjukt söt är du iaf :)

    SvaraRadera