lördag 15 augusti 2009

Godmorgon! igår blev det en sjukt rolig kväll! :D När jag hade ätit klart igår så åkte jag då först till Lina. Var inte där sålänge utan vi stack nästan direkt till Oskar där Deas också var. Vi kollade på en film " the rocker " tror jag den hette(Y). Sen när vi kollat klart på det gick vi ner till Talperna för att träffa allt annat folk. Och där blev det mycket skratt å massa annat. Var iaf hemma sen runt ett. Det lite retliga med allt är att jag hade med mig kameran denna gången, MEN när jag skulle ta ett kort. vet ni vad det står då? Joo det står kortet är låst! så ja ba Nooooooooo!!! Var ju det problemet med kameran förra gången med :( Ajah men där har ni min ursäkt till vrf jag inte har något kort från igår xP

Paint är min grej! känner verkligen att jag har talang i det...he..he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar