torsdag 27 augusti 2009

Håltimme

Då var man hemma igen! Har håltimme på 2 timmar så jag drog hem för att blogga (a).. Nää inte riktigt så ;) Men finns inte så mycket att göra i skolan på 2 timmar såå.. Sen tror jag att jag äter hemma idag med, för det är soppa i skolan idag.. Som man inte blir mätt på! Så sen runt 11 drar jag tillbaka till skolan för att hålla på med vårat projekt. Have a nice day. Pusspuss //Amanda
Så fort jag satt mig vid datorn kom kissemissen som gjorde/gör mig lite sällskap ;D

5 kommentarer:

  1. Awww, söt katt<33333

    SvaraRadera
  2. Fan va gött med håltimme :D

    SvaraRadera
  3. haha älskar din blogg !!! läser den varje dag :)

    SvaraRadera
  4. fin blogg! Du är en otroligt söt människa :)

    SvaraRadera
  5. på något sätt så älskar jag den dära bilden...jag vet inte men det är något med den som gör så att man blir glad :D

    SvaraRadera