måndag 18 augusti 2008

we will ..... we will rock you bom bom tzzzz

hejhej. igår så var det riktigt skit väder hemma hoss mej.Det ösregnade konstant hela tiden.Så jag och minna kompisar kämpade oss ner till videoaffären för att hyra en film. vi hyrde en som hette he´s the girl. Och den var faktiskt riktigt bra. jag orkar inte berätta vad den handlar om nu ;P för det är ganska krångligt. men jag kan säga att om ni har sätt filmerna freaky friday och she´s the man.och tyckte dem var bra. då kommer ni tycka denna är kanon ! (Y). :

Idag så börjar min dans igen! :o) jippi! fast denna gången är det mer repetition av dem danserna vi redan kan. Eftersom vi ska ha en uppvisning på lördag. :S. lite pirrigt är det eftersom det är en festival vi ska uppträda på ;). idag måste jag igentligen kolla vad jag ska praoa på sen när skolan börjar. och jag har inte bestämmt mej än.plus att prao pappret ska vara inlämnet på onsdag :S. Sen i brevlådan så fick jag idag också ett papper från skolan om att vi skulle sova över på hättevik. jag trodde vi skulle sova 2 nätter. men så blev det tydligen inte ;p. men nu måste jag gå och tårka mitt hår innan det har droppat ner hela mej. //amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar