onsdag 13 augusti 2008

Outfits






en vanlig outfit med en mörkblå tunnika silver väska med matchande silver skor.

den här tunnikan tycker jag väldigt praktisk eftersom man kan ha den till allt jag brukar ochså sätta något fint band i midjan som piffar upp det lite.sen kan man ochså ha den till jeans.




har ni någon gång haft samma problem som mej, nämligen att känna att man inte vill stressa med kläder nästa dag på morgonen eftersom man kanske inte kommer på vad man ska ha på sej. men sen när man väll ska ta på sej dem kläderna man bestämmde dagen dagen innan så har man helt plötsligt ångrat dej. och så står man däroch vet inte vad man ska ha på sej iallafall. så det bästa är att dagen innan ta fram olika uppsättningar av kläder som man vill ha på sej men ändå har lite att välja på.



eftersom skolan börjar snart så villjag ha något nytt på mej men har inte riktigt bestämmt vad ja ska ha på mej än. så det kommer att bli en lång kväll dagen innan med massor av olika klädesplagg. vi får väl se vad det blir :)



LIPGLOSS


LIPGLOSS

här kommer lite höst mode! spets kommer man se mycket av i höst som man kan matcha med tex jeans och boots ;)

sen har jag också hört att rutigt ska vara inne i höst. men ännu har det inte blivit något köp av randigt för mej X). men det tror jag att jag ska försöka hitta något fint :) jag var ju faktiskt nära häromdagen när det var slutförsäljning på lab. där fanns skottsrutiga sjalar. men jag var inte säker på om dem var till

killar eller tjejer så jag avstog denna gången som jag säkert kommer att ångra längre fram att ja inte köpte den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar