onsdag 13 augusti 2008

Smoothie


Hello igår så var jag med ellen och Lina. vi gjorde en Jätte god smoothie ! jag kan skriva vad vi hade i lite längre ner :). då blev vi också medlemmar på YouTube ;P. ni kan hitta hoss på namnet puzzydolls. vi har inte lagt in så mycket. men två filmer han vi trots allt lägga in XP. kanske inte med världens bästa bild.Idag har jag inte riktigt bestämmt vad jag ska hitta på än. men om jag tittar ut ur fönstret så ser det ut att bli fint väder. men det kan ändras väldigt fort har jag lagt märke till :).

SMOOTHIE!
jag kommer inte ihåg hur mkt av allt vi hade i men det är bara röra ihåp tills det smakar bra ;).
men vi hade i :
* 1 banan
* frusna hallon
* vaniljyoghurt
* lite mjölk
* is
* glass jordgubb/vanilj
och det blev jätte gott :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar