torsdag 14 augusti 2008

projekt runway + tips innan skolan



På kvällen igår så kollade jag på serien projekt runway. då var det tema denim jeans som dem skulle göra något kul av :). ni som inte vet vad det är för serie så är det designer som tävlar om att få designa ett klädesplagg som kommer vissas i tidningen Elle .bla. och då får dem varje vecka ett tema som dem ska göra ett plagg av. sen får man då se vem som gjorde bäst. och den som gjorde det sämsta plagget åker ut helt enkelt. denna gången så var det en som gjorde en riktig cool jeans klänning som jag faktiskt skulle tänka mej att använda ;o)

visst är den cool :D. vad tycker ni om serien? kommentera gärna :o).





själv så köpte jag faktisk ett par denim jeans igår som jag gillar skarp :) dem hade kostat 500:- men det var rea så jag fick dem för 250:- tror ja ;o).







Tips som man kan göra innan skolstarten!


en sak som jag och minna kompisar brukar göra några dagar innan skolan börjar är att ha en spa dag! då är vi hemma hoss någon av oss och gör en avslappnande miljö. tex tända ljus lyssna på musik mm.. sen kan man göra iårdning naglarna, smörja in sej med massa krämer ;o), fixa håret , ansiktsmask osv. sen så kan man om man har en bubbel pool eller något koppla av och sätta sej i den en stund. Jätte kul är det plus att man kommer känna sej fräch inför skolstarten. Det här var bara lite tips på vad man kan göra. om man inte vill ha en spadag kan man åtminstånde kanske bara slappna av en dag och ha en filmkväll med kompisarna ;o). ha en bra dag //amanda








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar