tisdag 19 augusti 2008

sista sommarlovs dagen

uhhhh... då var det SISTA sommarlovs dagen :(. ussh kan inte fatta att det gick så fort. idag måste jag verkligen leta efter alla böcker och sånt ja ska ha med mej till skolan sen skulle jag också fixat prao saken idag. MEN jag har inte gjort det än PANIK!.men nu orkar jag verkligen inte prata om skolan mer ;P. Idag har det annars varit en väldigt seg dag. jag vaknade typ kl 10 av att min katt hållde på med en geting så det surrade i hela huset. sen kunnde jag inte somna om även att jag var jätte trött. så jag klem upp ur sängen som en zombie.sen så gjorde jag iårdning mej osv. Sen blev jag sittande framför den här fyrkantiga saken(datorn). Sen tog jag en pause och då skulle jag fixa till mitt hår i en super snygg frisyr som jag såg på någon sida. men icke sa nicke. jag tror jag hållde på i 1 timme med den dära jäkla frisyren. tillslut blev jag trött i armarna och shit arg.så det slutade med rufsigt nersläppt hår. som ni kanske märker so babblar jag om oitressant saker när jag inte har något att göra. därför är det någ bäst jag slutar skriva nu innan jag tråkar ut er totalt. fast å andra sidan så om ni tycker deta är tråkigt så behöver ni ju faktisk inte läsa det. :D. nee gud vad tråkig jag var nu. jag ska nog gå och ta en macka nu //Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar