fredag 29 augusti 2008

rutigt + konståkning/streetdance




under sommaren har jag inte hållt på med någon sport alls men på hösten/vintern blir det mycket konståkning och streetdance. jag har tävlat en heldel med konståkningen. Men detta året tror jag att jag ska hjälpa till att träna istället.



HÖSTEN!!
hittade en bild på massa rutiga skjortor som tydligen kommer bli jätte populärt nu till hösten. jag vet inte än om jag tycker det är jätte snyggt men kan eventuellt tänka mig något plagg :o)



Mexx, 399 kr. Wrangler/JC, 599 kr. Levis/JC, 799 kr. H&M, 198 kr. Monki, 400 kr. Maria Westerlind, 1199 kr. Topshop, 399 kr. Lee goldlabel, 1500 kr. Vero Moda, 260 kr. Gina Tricot, 249 kr. H&M, 149 kr. Minimarket, 1200 kr. Topshop, 449 kr. Gina Tricot, 249 kr.

2 kommentarer:

  1. Jag satsar på längre skjortmodeller så jag kan bära dem med stumpbyxor och snygga skor! :) Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. låter kanon fint :)! ha en bra helg du med :)

    SvaraRadera