torsdag 9 oktober 2008

Simple plan!!

Godmorgon!! Tänkte göra klart mitt Hk arbete nu så har jag det klart. Sen övar jag också lite på so provet som vi har imorgon. Sen måste jag packa Idag för att IMORGON åker vi iväg till kursen över helgen!! wiiihh.. Har fortfarande jätte ont i halsen och så.. Men jag ska se till att bli bättre tills imorgon :).och så är min kamera fortfarande inte fixad än :( så det får bli lite gamla bilder så länge. Ja just det.. Sen har jag och några kompisar funderat på att åka på en konsert i Stockholm den 31 okt...tror jag det var... för det är nämligen SIMPLE PLAN som kommer till Stockholm dåh!! så skulle jätte gärna vilja gå på den. Vi ska prata lite mer om det snart. så vi får se ;). pusspuss Amanda


jag måste länka en låt av simple plan så ni får höra hur bra dem är :) http://www.youtube.com/watch?v=dj-Q4B1wsOE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar