tisdag 7 oktober 2008

besök hos frisören

en gammal bild.. men ungefär så här blev det.. Fast kanske lite mörkare ;)
Hallo! Har precis kommit hem från frisören. Och jag kan säga att jag blev jätte nöjd med resultatet :). Det blev i en nyans ljusare. Jag tänkte lägga ut någon bild. Men när jag kom hem så pajade min kamera :(.. så får vissa när den har blivit fixad. Sen längtar jag otroligt mycket till fredag dåh jag och några fler åker på kurs :) !! Kom på nu också att Ugly Betty och Desperat Housewives är ikväll. Så det får jag inte missa! Ne nu måste jag gå och ta något att äta. Har inte ätit något sen 12. //Amanda

2 kommentarer:

  1. :o Det blev säkert jätte fint.men tänkte fråga vart köpte du den dära senaps gula sjalen???

    SvaraRadera
  2. Den köpte jag på Åhlens :)

    //AManda

    SvaraRadera