torsdag 23 oktober 2008

hallo!

bara för att.. XD
Hejhej! Har precis kommit hem från skolan nu. Idag har det varit en helt otrolig dag en sålänge. Vi tjejor i klassen har börjar öva på en sak som vi ska ha på talangjakten för skojs skull XD haha såå otroligt kul. Sen så smög vi in i Aulan när några små barn hade uppvisning. SÅÅÅ SÖTA! Sen nu på No lektionen gjorde vi allt annat än att jobba XD. Vi började prata om gymnasiet och hur mycket vi kommer sakna våran klass ;( usshh det var hemsk. Så det blev mycket ledsam musik och kramar ;) hihi...Men nu snart ska jag på besök i holaveden för att kolla lite på linjerna. Sen direkt efter det blir det dans!

4 kommentarer:

  1. - Fin bloggdesign:)
    vet inte om jag har sagt det innan till dig:)

    SvaraRadera
  2. åh fy vilken schema!
    Fast jag är van med en-två lektioner om dagen, max tre

    SvaraRadera
  3. Svar till julia :


    jag hatar verkligen mitt schema ;P
    Du verkar ju ha ganska tur med ditt iaf ;)

    SvaraRadera
  4. svar till Sofia:

    TAck såå jätte mycket :)


    //Amanda

    SvaraRadera