onsdag 8 oktober 2008

AJ!

Heejsan alla!! Sitter här vid datorn och håller på med ett hemkunskapsarbete. Men jag har såååå ont i halsen så jag orkar verkligen inte hålla på med alla jobbiga läxor. Så idag blir det en pluggar dag iallafall...Sen kan jag inte lägga ut några bilder än för att min kamera är fortfarande sönder :(
Ja just det påtal om skola så fick vi reda på resultatet av No och matte proven vi hade förra veckan. Och det gick bra för mig :D :D..wiihh..så det piggade väl upp dagen lite iallafall. ;)tittade precis ut ur fönstret och kom på att jag älskar hösten!! Det är så otroligt fint och så kan man ha på sig lite mer kläder som halsdukar jacka vantar och massa mysiga saker. Vinter är inte samma sak för då är det för kallt. Nu är det ju riktigt mysigt ute med alla löven också :D Oj nu måste jag plugga vidare med alla läxor ;P Men ha det bra // pusspuss Amanda

2 kommentarer:

  1. åhhh jag älskar också Hösten!!!

    SvaraRadera
  2. neeej ussh vad jobbigt att ha ont i halsen.. Krya på dej!

    SvaraRadera