tisdag 28 oktober 2008

rolig film

jag vill bli brun igen!! längtar till canarie öarna!!( eller hur det nu stavas)
Godmorgon!! Igår var jag med mina små kompisar. Vi övade på vårat bidrag till talangjakten bla som är så seriöst....eller inte....hahaha men det är riktigt kul :). Och onsdag till torsdag ska 8 pers sova över hemma hos Sara i hennes lägenhet. XD haha som också kommer bli riktigt kul :). Nu på morgonen var jag inne lite på YouTube och då hittade jag detta klippet som är så otroligt roligt :P hahahttp://www.youtube.com/watch?v=WrpaCOb_BGk lite felklipp från engelska nyhets kanaler ;P

5 kommentarer:

  1. åhh du har så fint hår <33 lockar eller plattar du det något??

    SvaraRadera
  2. HAHAHA kan inte sluta skratta åt det klippet ;P

    SvaraRadera
  3. fin blogg :) hur blir man en känd blogg????

    SvaraRadera