onsdag 1 oktober 2008

Onsdag


hejhopp.. Har precis kommit hem från skolan nu. Det var " kul " idag ;P.. Haha ne men det blev värsta tjafset med lärare eller rättare sagt vikarien på matten :P. För vi skulle ha ett matte prov idag. Och vi har indelat våra prov i A och B del. A är den lite enklare som man gör innan man gör B delen. Och på B delen kan man få använda miniräknare på för det väldigt svåra tal dåh. Men våran vikarie insisterade och ville INTE att vi skulle ha miniräknare :P åh Herrugud vilket tjafs det blev.. haha XD men ajah.. Sen hade jag mitt hemkunskaps prov idag. Det gick ganska bra ..eller det tror jag iallafall :P.. Idag ska jag inte göra så mycket öva lite på so läxan annars är det inte så mycket.. Imorgon kanske jag ska åka och kolla på skor :). //Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar