tisdag 14 oktober 2008

Blondinbella


Heeejsan ! sitter här och övar på lite läxor.Var inne och skulle kolla på blondinbellas blogg. Som jag har kollat på i ca 3 dagar och märkt att hon inte laggt in ett ända nytt inlägg. Och efter som jag är som jag är har jag inte läst texten noga och fick reda på att hon skulle ta en blogg paus Jag vet att ni nu tänker att jag är riktigt efter med detta XD haha..men ajah.Själv har jag inga problem med mitt bloggande. Visst så kanske jag inte direkt har lika många läsare som henne och så. och inte lika stressigt XP. Men jag tycker att det är riktigt kul att blogga. Även att kanske inte så många kollar. Fast jag kan väl erkänna att man kanske går in för det lite mer om man vet att det är flera som läser ens inlägg. Nee nu måste jag återgå till mina " roliga " läxor XD. pussspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar