lördag 5 september 2009

Utomjording hittad i Mexiko


Läste nyss på aftonbladet om att dom hittat en ful liten människoliknande sak som dom tros vara en utomjording... Ganska skumt juh!! Själv har jag alltid trott att det måste finnas liv på någon annan planet. För jag menar hur stort är egentligen inte universum? eller....hur vet man att det är så stort? Hahaha nää nu ska jag inte gå in på det. Man blir ju helt knäpp i huvudet när man tänker på det. Men om ni vill läsa mer om utomjordingen så klicka här .
Glöm ej heller å rösta på min blogg här ;) <3

5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHHAHA! lol.
    Hoppas du får en bra lördag!

    SvaraRadera
  2. wtf?! Det där var konstigt :S

    SvaraRadera
  3. omg!! guuuud vad äcklig sak :O

    SvaraRadera
  4. skrev också ett inlägg om "utomjordingar" igår i min blogg. också om denna varelses hittande :)

    SvaraRadera