fredag 4 september 2009

Fredag!!!!



Hallo!! Har blivit lite dåligt med bloggande kanske. Sry för det! En liten sammanfattning om igår: Jag och Lina åkte då upp till adelövsmarknad. Träffade massa trevligt folk oså. Sen köpte jag ett rosa nagelack å lite mer ;) kan inte säga det i bloggen nu xD haha men det kmr kanske upp lite bilder på vad jag köpt senare :) Även att det regnade och var ganska kallt så var det kul. Lina å jag skrattade iaf åt en hel del saker xD mahaha.


Och idag är jag gladare en glad för att jag äntligen ska få åka skridskor, :D Sjukt kul kmr det bli!!

En liten lista på vad som händer idag :



  • Plugga matte

  • Plugga naturkunskap

  • testa så att skridskorna passar x)

  • åka upp till ishallen

  • Möte

  • hem å packa / åka till simon


Jaaao det är väl en kort sammanfattning av vad som händer idag. Annars så sitter jag nu å väntar på att resten av familjen ska komma hem så att jag kan få i mig lite mat! *host* Pizza *host* ... Haha onyttig som vanligt xD Men nu ska jag kanske kolla lite på matten? Hmm.. aa det blir nog bra! Bloggar mer idag om jag hinner. Pusshej

2 kommentarer: