lördag 26 september 2009

Lördag


TjaoTjao! Kan säga att gårdagen blev väldigt lyckad. Var först på konståknings träning på kvällen. Sen när jag kom hem skyndade jag mig att byta om. Sen stack jag för att möta Lina. Sen tog vi en "liten" promenad upp till Stina. Kom dock lite vilse xD haha så vi ringde Linas pappa om hjälp (a). Haha , men sen kom vi fram och mötes av massa trevligt Hp1 folk :D Sen var vi där ett bra tag. Möte senare massa annat kul folk på stan♥ Tack alla för en sjukt kul fredag!!


Och vad som händer idag vet jag inte riktigt än. Ska iallafall till mina kusiner sen vid fyra för att gratta Caroline. :) Sen vad som händer ikväll har jag inget bestämt än. Kanske blir å träffa Lina,Julia,Ellen och Ebba.
Ps. Tog inga bilder igår :( Meeen Lina tog så jag ska fråga om hon kanske kan skicka några senare som kmr upp på bloggen (a) ^^
Pusshej!!

1 kommentar: