tisdag 1 september 2009

Då var man hemma idag igen. Dock så gick jag upp när alarmet gick för att gå till skolan. Sen när jag kmr ut ur rummet och har piggnat till lite så hör jag mamma ropa ba :

- Amanda du stannar hemma idag med.

- Amen åhhhhh!! Neej jag går till skolan.

- neej du stannar hemma.

- .....

* går och lägger mig igen *


Ajah lika bra att bli helt frisk. Har fortfarande ganska ont i halsen, och det är inte bra att ha ont i halsen när man ska åka skridskor... Jaa ni hörde rätt! För på fredag drar konståkningen äntligen igång igen!! :D Hoppas bara på att det inte är lika dåliga tider som förra året då det var sena fredags kvällar och tidiga söndags tider. Men jag är riktigt pepp på att åka skridskor nu asså.
Men nu tror jag jag ska gå ner och sätta mig på balkongen. Riktigt varmt i solen faktiskt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar