söndag 27 september 2009

Hello Kitty

Hejhej!! HUR mår alla? Jag mår toppen iaf! :D


Igår kväll blev det att jag träffade Lina , Ellen , Julia och Michis. Vi gick ut och tog oss en liten promenad. Riktigt trevligt. Och när man umgås med dessa tjejor blir det en hel del skratt också xD Känner att jag har blivit lite dålig på bilder oså. Kanske beror på att jag inte har någon kamera för tillfället -.- *suck* . Men ajah nu har jag precis varit nere och ätit lite frukost. Orkar inte riktigt gå och göra iordning mig än, utan sitter nog vid datorn ett tag till ;D
Btw jag funderar på och köpa en mus till min dator. Eftersom jag har en laptop så kan det vara lite enklare och styra pilen med en sån också ;).Och då fastnade jag för den här mega söta musen!! :D visst är den söt? (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar