tisdag 8 september 2009

Heejsan gullungar!
Hur äre? Jag mår skit bra iaf :D!! Sitter å pluggar, men känner att jag kan det mesta nu faktiskt. Annars så hade vi skolkort i skolan idag. ååå det gick väl bra. bara att vi hade det sist på dagen. Så man kände väl sig inte sådär jätte fräsch efter att ha haft idrott innan oså. Men ajah.. Sen på en lektion skulle vi i handelsprogrammet hitta på något som alla ettor i hela skolan skulle göra tillsammans någon dag. Vi var oseriösa och skrev typ åka till Kina, Stockholm osv.. Men hur mycket finns det egentligen att göra med sisådär 300 pers som inte får kosta? Naae inte så mycket skulle jag tro. men vi fick typ inte välja. Märktes på lärarna att dom ville att vi skulle ha disco... och av alla våra hundra förslag typ så vad tror ni dom väljer sen vad vi ska ha?..Joo disco. hehe får väl se hur lyckat det blir xD Men nu tänkte jag kolla igenom läxan lite fort igen. Pusshej
fotografen vs klassen.

3 kommentarer:

  1. hhaha, klockren bild ! x]
    vet du vilken grupp jag kom i ? (: / maja lundmark <3

    SvaraRadera
  2. maja vi har inte bestämmt grupper än x)<3

    SvaraRadera
  3. hahahaha kul bild xD

    disco med 300 pers låter ju ganska kul endå tkr ja :)

    SvaraRadera