torsdag 8 januari 2009

Skolstart

Jag vet, en väldigt skarp bild :P
Heejsan! Igår han jag inte blogga något för jag och en kompis hade bokat skolans gympasal hela dagen såå vi var där och dansade och lite! Jätte kul var det. Sen är ju våran gympasal ganska nybyggd så det fanns en spegelvägg och lite. Vi koreograferade en dans till kanye west - stronger. Sen gick vi hem och gjorde lite pannkakor..senare på kvällen fick vi besök av Hugo Så då satt vi bla och kollade på film och massa annat. Och Idag var det första dagen i skolan igen. känns ju lite dystert.men det var kul att träffa alla trevliga klasskompisar! Och så har jag fått ont i halsen också. :( Ajah..såg att det var någon film på trean idag. kl 9 tror jag det var. Kanske ska kolla sen vad det var för något. Ha det bra!! //Amanda

2 kommentarer: