fredag 9 januari 2009

Konståkning

Heejsan! Idag har jag varit hemma från skolan. För att jag hade jätte ont i halsen och öronen när jag vaknade. Fick höra av några klasskompisar att dem ändå bara gick till 11 idag. Så jag missade inte så mycket. Förutom då att man fick börja välja linje till gymnasiet idag. Jag hade iofs ändå inte kunnat skicka in för att jag har inte bestämt än vad jag ska söka som andra och tredje val. Imorgon (om jag nu mår bättre) kommer vi åka till Linköping för att bla shoppa lite och senare på kvällen är det konståkningstävling som jag tror jag ska åka och kolla på. Det är några tjejer i från våran klubb som ska tävla och då är det alltid roligt att kolla hur det går för dem och hjälpa till lite.Hittade lite gammla konståkningsbilder som är för ca 3 årsedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar