söndag 4 januari 2009

En dag framför Tvn och Datorn




Hallo! Idag har dagen spenderats mest framför tvn och datorn..Såg nyss en film som gick på tv som heter Bring it on. Det är inte direkt första gången jag ser den. Men endel filmer kan man se hur många gånger som helst utan att dem blir uttjatade. Och nu sitter jag då framför datorn och är otroligt hungrig om någon antecknar :P hehe men iaf så har jag också haft konståkning på morgonen. Dem ska snart iväg på tävling så då blev det mycket övande av deras program. Och då saknade jag lite mitt gamla program som jag brukade ha när jag tävlade..Fast jag har glömt bort hur det gick xD haha men iallafall att överhuvud taget att ha ett program och åka på tävlingar och massa. Då kanske ni undrar varför jag egentligen slutade..Men våran konståknings klubb i Tranås är inte så stor och har inte alls mycket istid. Och om jag nu skulle börja åka och tävla igen skulle jag aldrig klara av konkurrensen eftersom dem andra klubbarna tränar ca 6 gånger i veckan medans vi bara har för det mesta 2 gånger. Men sånt är livet. Jag säger inte att jag inte trivs med att vara tränare. För det är kul det med :) Men nu ska jag kolla om maten är klar där nere //Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar