tisdag 6 januari 2009

kalla dagar


Hejsan! Igår sov jag över hos en kompis. Vi sjöng singstar hela kvällen nästan..haha.Och idag så har jag träffat Ellen lite sen åkte jag på konståknings träning. Och nu sitter jag här framför datorn och har precis ätit en blåbärs paj/kaka som var jätte god som mamma hade bakat .Själv har jag börjat bli otroligt förskyld kanske för att det är så otroligt kallt ute nu. Det hjälper inte att ha sin varmaste jacka på sig. För ifall man inte ska frysa så måste man ha flera lager med tjocka tröjor på sig under jackan! Och jag har jätte lust för att åka skidor kom jag på nu..kanske inte just nu men nu när det är så mycket snö och kallt. Tyvärr har jag inga skidor..så då får det väl bli att hyra.hehe.. Ha det bra! //Amanda

2 kommentarer:

  1. Tjusig blogg du har!
    Kika gärna in på min också! (:

    SvaraRadera
  2. tycker din blogg är jätte fin!! läser den lite då och då. :)

    SvaraRadera