torsdag 1 januari 2009

2009!

Gott nytt år på er! Igår hade jag en riktigt trevlig kväll. Vi hade hyrt en lokal en liten bit nedanför torget med några som vi brukar fira nyår, midsommar och så med :) Jag tror vi var ca 13 barn och 12 vuxna eller något. Sen runt 11 gick Lina och jag fram på stan för att möta några kompisar och hälsa på lite folk. Där stannade vi ett tag och kollade på raketer och lite. Sen gick vi tillbaka till lokalen. Fast denna gången hade vi med oss några fler vänner. Sen var vi där nere till ca 3. Sen gick vi hem. Idag ska jag inte göra något speciellt. Tror det får bli en slappdag. Vi får se vad som händer xD! hehe Gott nytt år på er //Amanda





Jag tog några bilder. Men det blev inga bra kan jag säga. Ska kolla igenom dem lite noggrannare senare. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar