söndag 25 oktober 2009


Sry för dålig uppdatering idag. Men har tyvärr inte hunnit. Har varit hemma hos Lina på eftermiddagen och bara tagit det lugnt. Sen stack jag hem runt åtta lite fort för att äta. Efter det gick jag och möte Lina igen. Sen så gick vi till viktor och var där ett tag :). Dock så var grannen knäpp så alla drog där ifrån xP. Och nu har jag då kommit hem och kom på att man har ju ställt tillbaka klockan idag!! Så nu är den bara kvart över tolv ;) De ni! Men nu ska jag sova. Så godnatt på er. Pusspuss!

3 kommentarer:

  1. vilken söt tunika du har på din header. Får man lov att fråga vart den kommer ifrån :)

    SvaraRadera
  2. Sv till Josefin:

    Taack :D
    Den kommer från bikbok :)
    dock så var det i sommras jag köpte den så tror inte den finns kvar.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hade en bra lördag :) <3

    SvaraRadera