söndag 4 oktober 2009

Fråga

Lydia sa...
hej!!. Du jag undrar bara. Har du lockigt eller platt hår? för på endel bilder är det jätte lockigt och endel platt och så :)annars har du en jätte fin blogg! :D Kram


svar: Hejhej! Jag har alltså ganska lockigt hår i vanligafall.. Något som jag hatar xD haha trivs inte i lockigt hår. Så jag plattar det (Självklart använder jag värmeskydd). Men jag behöver oftast inte platta det varje dag. För det håller sig sedan i "platt". Det blir väl lite små lockigt eller vad man ska säga. Men inte lika lockigt som jag har annars iaf x). Och tack så mycket :D
En väldigt gammal bild. Men ungefär såhär ser mitt hår ut naturligt :)

2 kommentarer:

  1. det är ju jättefint som det är naturligt!

    man kan ju platta håret ibland, men även med värmeskydd slits håret. så ta hand om det, och du behöver inte ens göra något för att det ska vara fint!

    kram

    SvaraRadera
  2. jag tycker också att det är jätte fint som det är :D

    SvaraRadera