lördag 10 oktober 2009

Dissar listan! ..och hissar

Heejsan! Då har man äntligen orkat lyfta sig från sängen :$. Har suttit i min säng hela morgonen/dagen nu och kollat på massa filmer xD Höhö! Annars vad som händer idag har jag inget bestämt än. Får se vad som händer ;)



Tänkte dra till med dagens hiss och diss ;D

Kallt, kallt, kallt och åter kallt!!

nää verkligen ingenting som gillas av mig. Visst hösten kan vara mysig. Men att behöva frysa ihjäl så fort man ska ut är ingen höjdare. Ta på sig mer kläder? joo jag har på mig tillräkligt med kläder. men man fryser ända ;)

Ofärdiga hus!

Jaa och då pratar jag om vårat hus. Att renovera ett helt hus är inget kul. Ofärdiga rum överallt! Fyy å blää. Får snart panik om inget börjar bli färdigt snart här hemma..




Läxor/provn

Finns det någon som gillar sånt?!
skulle inte tro det xD. Men just nu är det för mycket i skolan med sånt.
Lärare förstår nog inte att man har ett liv utanför pluggandet. Så ett STORT Bläääää på lärare! x)




Uggs!

Borde vara världens mysigaste skor!
Så ett stort + på dom!! :D




haha woooho!! Kom på så himla mycket positivt kännde jag nu. Men mamma retade upp mig precis så jag fick inte in några positiva saker i huvudet.. -.-
Kanske kommer med mer sen ;)


3 kommentarer:

  1. Ibland är det svårt att hitta på positiva saker xD hahaha ;D

    SvaraRadera
  2. jag vill också ha sommar <3

    Eller först ska det bli julafton! (a)
    Sen får det gärna bli sommar igen :]

    SvaraRadera