tisdag 13 oktober 2009

När man får tid över xD

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Jag vet inte :S

. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
vadå oj <3

. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
kom sen :)

. Vilket sms blev du mest berörd av?
Okej men det är lugnt, min bror har ju också körkort ;)

. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Har du pluggat klart? <3

. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Men ring mig dirr <3

. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Nu slutar jag :D

. Vad vill du höra mest av allt?
ja mandiis

. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
fett smart kille asså ^^

. Din romantiska replik?
Men skynda dig som en liten jude sen :D<3

. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
kan jag komma till dig när det har slutat regna lite? ^^




Hahahaha jaa endel blev ju som dom blev xD

4 kommentarer:

  1. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

    kan jag komma till dig när det har slutat regna lite? ^^

    HAHA den var ju kul ;D

    SvaraRadera
  2. hahahaha xD kul lista :)

    SvaraRadera
  3. Fin blogg! Kolla gärna min:P

    SvaraRadera