lördag 30 maj 2009

Sommar!!


Hallo! Igår var jag i jkpg. Köpte kläder, garderob osv. Sen på kvällen stack jag till discot och där var det fullt ös xD hehe.. Har massa bilder men jag hittar ju inte usb sladden :( har sprungit omkring som en galning och letat efter den där himla sladden. Men den verkar ha gömt sig. Så har inga nya bilder än :( , Men annars idag så vaknade jag och såg att jag skulle vara på loppisen om en kvart. endå satt jag i sängen som en zombie och orkade inte gå upp xP hehe..men sen när jag väl var där (ca 10 minuter försenad så det var inte så farligt ) så kom det massa folk och det var faktiskt redigt kul att stå där. Vi tjänade runt 3000 spän så det var inte alls så dåligt :) Nu sitter jag här och väntar för ska snart åka iväg till Rix fm festivalen med Ebba och Lina :D Men nu ska jag göra iordning håret ( har precis duschat ) så bye bye!


eftersom jag inte hade några bilder så fick det bli lite cam bilder ist ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar