söndag 24 maj 2009

Mot oändligheten och vidare!


HallO! Har inte hunnit blogga så mkt eftersom vi har varit mitt uppe i flytten nu på sistonde, Och idag flyttade vi! Dem som köpte vårat hus var och kollade och flyttade in lite saker idag , fast dem flyttar in imorgon. Så då kommer dem få ärva min lilla rosa husnyckel xD hehe.. Paret som flyttar in var väldigt unga och tjejen var något galen...fast positivt xD haha nää men dem verkar vara väldigt trevliga iaf ^^.Annars kom jag nyss hem från ha varit ute och gått lite. Och nu har har jag ingen aning om vad jag ska göra .. Ganska tomt i huset eftersom alla saker ligger i lådor nere i källaren. Men jag hittar väl på något. Datorn lär jag inte kunna sitta vid så länge till. Batteriet tar snart slut och jag vet inte var jag lagt laddaren xD haha så smart är jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar