torsdag 14 maj 2009

hejhopp!

Hejhej! Kom nyss hem från Ebba. Vi kollade lite frågor till so provet imorgon. Men i slutet blev det att vi satt och kollade i jätte gamla skolkataloger. Så himla kul var det xD. Och nu när jag kom hem så var det där hjälp jag är med i en japansk tv show på tv. Dem skulle ta massa äckliga ålar och bära i en liten hink på en snorhal bana. uuuusssh! så äckligt!! Skoldagen i dag var ganska lugn. Lina och jag hade det as kul på badet xD man fick typ göra vad man ville och Lina å jag ville inte blöta våra hår. Kändes lite onödigt eftersom vi ändå bara skulle va i i bassängen i typ 30 min. Så vi bad alla hålla sig undan. haha och våran idrotts lärare sa till alla andra att om nån skvätte på oss så fick dem Ig. haha respekt xD. Så det blev enhel del skratt.
( på bilden ser ni min lilla söta katt Svea! ;D )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar