onsdag 27 maj 2009


HallO! Har inte hunnit blogga så mkt. Har haft mycket för mig på sistonde. Så en kort sammanfattning lite av vad som har hänt är då att igår hade vi orienteringsprov. Gick hyfsat bra. Jag sprang med Ebba och Ellen. Och som tur var så kom vi inte vilse ;) Sen igår så var jag också ute på stan och fikade med Lina och Ebba. Det var mys mys! Dock så började det spöregna när vi skulle cykla hem. Så jag var inte lite blöt när jag kom hem xD. Och idag hade vi det sista provet! Så det känns väldigt skönt. Men nu ska jag äta lite. Sen senare ska jag dra ut. Hoppas jag inte flyger iväg bara. För det blåser enormt mycket :S haha , ha det bra!




kan tyvärr inte lägga in nya bilder , för jag hittar inte usb kabeln xD . Så då fick det bli en bild på en söt liten apa från skansen ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar