onsdag 17 december 2008

Onsdag


Hallo. Idag var det då Talangjakt. Och det var jätte jätte kul! Och inte nog med det så kom vårat bidrag på femte plats av femton bidrag. Inte dåligt må jag säga. Och när allt det var slut så åkte jag till linköping med familjen för att jag skulle kolla lite vad jag önskade mig. Så det blev inget köpande för mig denna gången. Nu har jag precis varit och tvättat håret och försökt att få bort allt glitter som jag hade i håret.Jag var ju tvungen att gå omkring med glittrit hår i linköping. För jag han inte tvätta håret när jag kom hem. haha. Åhh Nu kommer min katt här och är helt kelsjuk så det blir lite svårt att skriva för hon gosar med mitt ansikte hela tiden ! Ja just det en liten fråga..Skulle inte sista avsnittet av Desperate Housewives vara igår?? För det var ju inte ens något avsnitt alls?? Har det redan varit eller vad nu? Kram Amanda

1 kommentar: