fredag 26 december 2008

Hallo



Hallo! Nu har jag inte varit inne på ett tag. Men igår så firade jag jul hos farmor och farfar och i förgår var det julafton och då var vi hemma hos oss. På julafton vaknade jag och först fick öppna ett paket som låg i min julstrumpa. Då fick jag en liten söt svart väska. Sen lite senare på dagen åt vi julmat med familjen. och runt 4 så började släkten komma till oss. Sen så gick alla barnen och väntade på att tomten skulle komma. ;). Och när han väl kom så fick jag i mina paket : ( i den dära kartong saken så ligger det en photoram. Och ni som inte vet vad det är så kan man koppla in kameran så att bilderna kommer upp i en större skärm. Sen finns det massa olika sorter. Jag fick en photoram som man kan använda som klockradio och lite mer med.

sen fick jag lite mer hos farmor och farfar också. Men det finns tyvärr inga bilder på.. Och igår när jag kom hem så blev jag sittande framför tv:n en stund för då var det pirates of caribbean på tv. Och idag så ska jag träffa Ellen lite senare. :) kram Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar