torsdag 18 december 2008

Grattis Pappa

Hallo! Har försökt att få in mitt inlägg ganska länge nu men det kommer bara upp Error och så försvinner allt. Så jag hoppas att det funkar denna gången. Iaf.. Idag i skolan var det en riktigt slapp dag. Första lektionen : fika och film , andra var det matte men istället för att jobba matte övade vi på en sak våran klass ska göra imorgon på våran julavslutning , Sen var det träslöjd , Sen skulle vi haft gympa men den blev inställd så vi hade 2 timmars håltimme , Sista lektionen satt vi i datasalen och skrev lite om astronomi. Och sen var dagen slut. Sen när jag kom hem så gick mamma och jag fram på stan för att köpa paket till pappa som fyller år idag! Han fick : marsipan tomtar , mobil och en tröja. Och sen efter det blev jag sittande här. Tror jag ska gå ner och sätta mig lite vid TV:n snart. Ha det bra! //Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar