lördag 4 juli 2009

Mys ^^

Hallo!! Igår blev det att grilla med några underbara girls. Vi skulle egentligen grillat uppe på ett berg. Men vädret var inte det bästa så vi satte oss på Linas altan. Men det var lika mys det :)
Och nu kom jag på att jag har choklad kvar från igår :D :D haha. Och så på morgonen så var jag duktig och hjälpte till att måla lite lister ^^ blev dock väldigt varmt efter ett tag. Så då blev det att svalka sig lite i vattenspridaren ;) haha! Sen senare på kvällen stack jag till Krisse med Lukas och kollade på film. Pearl Harbor (Y). Hann dock inte se klart hela. Får bli en annan gång :) Sen spenderades natten hos Lukas. Och nu sitter jag här hemma och är väldigt trött och har allmänt tråkigt.. Kanske ska träffa Ellen lite sen. Och här kommer lite bilder också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar