söndag 19 juli 2009

Guess whos back!!



Heeeejsan alla solstrålar! Då är man tillbacka från Gotland. Har haft det otroligt bra. Hoppas ni har haft det lika bra här hemma ;) Har haft väldigt tur med vädret. Dem två första dagarna var inte sådär jätte varma. Men sen resten av veckan har det varit kanon fint väder. Solat och badat har det blivit mkt av :) Och nu har jag ju då också massa bilder som jag har tagit xD Kan nog inte lägga ut alla nu. På första bilden har vi iaf då våran husvagn. Eller man ser ju inte så mycket av husvagnen men förtältet iaf ^^ Vi bodde på en camping inne i Tofta.
Inne i förtältet ;DSen var vi en dag inne i Visby. En jätte mysig stad!
Där köpte jag en ring och en tröja :)

Sen så var vi självklart inne i Knieppbyn ! (för er som inte vet vad det är så är det ett vatten/sommarland )Sen åkte vi över en dag till fårö. Och det var väldigt fint där kan jag säga. Då var vi och kollade på lite raukar , badade/solade på någon strand. Sen åkte vi också till någon fyr med en " strand " med kritvita stenar :)Sen var vi också vid blå lagunen. Otroligt fint! Kändes som man var tillbacka i Cypern med det dära kristall klara vattnet.Å här sitter vi i våran hytt på båten när vi skulle åka tillbacka hem :) Vädret då var inget vidare direkt. Åkskade och ösregnade :o Väldigt coolt var det. Men lite läskigt ;) och det här var ju då inte alla bilder. Har så himla mycket mer att berätta men blir nog ett väldigt långt inlägg om jag ska berätta precis allt här. Så det kommer komma lite mer inlägg längre fram om vad jag har gjort oså. Men nu har jag berättat lite iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar