tisdag 9 december 2008

Tick tack..


Hallo! kom nyss hem från the school och idag blev det innebandy match. 9:orna mot lärarna. Jag var själv inte med och spelade. Men det är kul att titta på :P händer alltid något när killarna alltid går in för det ganska mycket :P. Men när vi skulle åka ner ditt (med cykel) så fick jag punka :(. råkade åka in i något glas. Så nu står den där nere....alldeles övergiven. Bad eller tvingade pappa att åka ner och hämta den med bilen nu :P. Jo sen hade vi musik i dag i skolan också. Haha säger jag bara. Man fick göra lite vad man ville så ebba och jag spelade och sjöng och jaa herregud vilket liv det var. Vi sjöng bla lite julsånger. Och då Kom jag att tänka på att det bara är 2 veckor kvar till Julafton!!!och det betyder också att det snart är nyår. Alltså ett nytt år. Och då måste jag välja vilken linje jag ska gå och så är det NP(nationela proven)! och sista terminen med min klass :( ojojoj vad tiden går fort. Ibland önskar man att den bara kunde stanna till ett tag.

3 kommentarer:

  1. åhh jag håller med tiden går för fort!!

    SvaraRadera
  2. jag tror din blogg kmr bli stor en vacker dag ;)!!

    SvaraRadera