lördag 27 december 2008

Jönköping

Outfit!
Kjol - Jc
spetströja - gammal kommer inte ihåg
halsband - Glitter



Hejsan! Idag har jag varit i jönköping och shoppat lite med Ellen. Och eftersom det är mellandags rea så var det inte lite folk heller. Men jag köpte iallafall 2 tröjor som jag säkert kommer lägga ut bilder på. Men min kamera hade inga batterier så den ligger och laddar nu. Sen när jag kom hem från jkpg så fick jag reda på att vi hade fått en extra träning till konståkningen. Och då hade jag fem minuter på mig att byta och att gå till klara för att sedan åka upp till ishallen. Träningen hållde på i lite över två timmar. Så nu är mina fötter isklumpar. Men då är det tur att man fick tofflor i julklapp! hehe..... Nu ska jag gå ner och sätta mig lite framför TV:n tror jag. Ha en bra lördag //Amanda

2 kommentarer: