tisdag 21 april 2009


Hallo! kom nyss hem från Ellen med en heldag med bara plugg...." jätte" kul..... Men nu har jag blivit färdig med so läxan och no tentan! :D Och nu sitter jag och kollar på Ugly betty. Men det var reklam nu så då passade jag på att blogga lite ;).
Plugg blir mkt enklare med lite plopp till ;D

Baserat på en verklig händelse :

Ellen - Du är lätt att läsa

jag - ehh vaah?

Ellen - Eller nee var inget du förstår ju inte det skämtet , för du har ju inte läst twilight böckerna..

jag - *fattar ingenting*....va?

Ellen - Nej , du har ju sett boken!

jag - sett boken?

Ellen - NEJ jag menar du har ju läst filmen!!

Båda - *asgarv*

1 kommentar:

  1. Hej, jag har tagit mig friheten att göra en egen namnlista för att hjälpa till med att få hit Little Ashes filmen till Sverige (där Robert Pattinson är en av rollerna). Så snälla, skriv ditt namn på denna listan;
    http://www.namnlista.se/little-ashes-till-sverige
    Om du dessutom har en twilightrelaterad blogg/har kompisar som gillar twilight eller helt enkelt har snälla kompisar som kan skriva på, så fråga runt överallt och lägg gärna in listan på din blogg/någon annanstans så att andra personer också kan skriva på! :)

    Hoppas verkligen att vi får se filmen här i Sverige!
    lovisao.blogg.se/twilight

    SvaraRadera