onsdag 1 april 2009

April april din dumma sill!

Idag är det första april. Har ni blivit lurade? eller kanske har lurats? hehe.. Själv så har man blivit lurad ett par ggr idag. Först av en lärare som sa att vi var tvungna att gå i skolan en dag på lovet. Och jag...eller hela klassen reagerade direkt. Ingen tänkte på att det var första april försen lite senare. haha...Så alla blev skit arga inne i klassrummet xD . Sen nu när jag kom hem och skulle hälla upp mjölk så var det svart mjölk :P Samma sak där så blev jag skit rädd innan jag kom på att det är första april xD haha.. Såg ni på finalen av Linda Rosing igår föresten? Isf. Vad tyckte ni om att snygg Hugo vann? Jag menar Linda är 35 och Hugo 19. Lindas barn är väl 16? Tycker han är lite för ung för henne. Men men kärleken har ingen ålder (säger vissa) ;)




Dagens outfit!Soliga skolgården!

3 kommentarer: