fredag 13 mars 2009

Kakor!

Hallo! Idag blev det ingen lång skoldag. Hade nationella prov. som gick hyfsat bra. Sen så hade våra kakor kommit som vi ska sälja med klassen xD , och påväg hem från skolan så gick kartongen sönder som jag hade kakorna i. Så kakorna bara flög iväg på gatan xD haha..Men som tur var så var jag bara ca 20 meter från huset. Sen var Lina snäll och hjälpte mig plocka upp dem också :). Så nu har jag 15 kakburkar här hemma som jag ska bli av med. Någon som vill köpa?? hehe..senare idag så ska jag upp till ishallen. Konståkarna ska öva på sina program eftersom det är uppvisning/avslutning imorgon.

6 kommentarer:

  1. åh sånt där är jobbigt :P Men otroligt goda kakor!! :D

    SvaraRadera
  2. älskar din blogg :D ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  3. tycker du har en jättefin blogg
    lycka till med kakorna
    vill tipsa om en helt ny webbutik för underkläder. dom säljer Frank Dandy o Salming
    till bäst priser kolla på
    unzip.se
    unzip.se
    unzip.se
    unzip.se
    Billigast FRANK DANDY o SALMING

    SvaraRadera
  4. Lycka till med kakorna :)

    SvaraRadera
  5. gud va fin blogg du har :)

    SvaraRadera