onsdag 25 mars 2009

Genomfrusen

Hejhej! Nu sitter jag i mjukiskläder och är genomfrusen. Skulle gå fram med mamma på stan för att kolla lite på vad jag önskar mig. Eller det var vad jag trodde iaf xD. Visst vi hann och kolla i en affär. Men sen så sa mamma att vi skulle gå till Bredstorp (som är en idrotts plats ca en halv mil bort.) Eftersom Rasmus(min bror) hade fotbollsträning där. Jag ville verkligen inte följa med. Men mamma lyckades muta mig med att köpa lite godis som vi kunde äta på vägen om jag följde med. En väldigt nyttig promenad ;) Men jag hängde med. Sen åkte vi bil hem med pappa. Och när jag kom hem så hade min klänning kommit som jag beställde från Nelly!! :D Och jag är väldigt nöjd över den. Och nu sitter jag och kollar på room service och äter lite kex med ost!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar